Nurunannesiii12 Canım ben gebelik düşünür düşünmez başladım, baya araştırdık bütün kan değerlerime baktırdım herşey yolundaymış. Son adet tarihim 29 Aralık
25 ocakta test yaptım belirrgin şekilde pozitif çıktı,sağlık ocağında kan verdim 420 çıktı beta
Çarşamba günü randevu aldm kese görünecek mi bakalım 🤔🥰