Alisaseyma4 bende yaşadım fasulye gibiydi kesem aynı ama hiç merak etme çocuk sağlıklıysa kese düzeliyor büyüdükçe benimki 1 ay sonra yuvarlak haline gelmişti ama o süre boyunca hep uzandım hiç ev işi vs yapmadım progestan ve iğne vuruldum bi de çocuğa yararlı beslendim hep geçti şükür sizinse düzelir inşallah