enise2017 Günaydın herkese 37 haftadan merhaba🙋🏼♀️ biraz önce göğsümden şeffaf sıvı gelmeye başladı .. ilk çocuğumda doğumdan sonra gelmişti bu ne acele yoksa erken mi doğuracağım kafamda deli sorular 😕☺️
umaydurununannesi enise2017 artık dogum zanı gelmıs erken sayılmaz kı hem dogar dogmaz sutu hazıe olur oyle dusun
ilkheyecan1 enise2017 benim 26. Haftadan beri neredeyse her gün geliyor. Bazen beyaz süt bazen şeffaf sıvı. Tişörtlerim de hep ıslanıyor. Çok mu erken gerçekten? Bir zararı olur mu?
enise2017 ilkheyecan1 bilmiyorum ki bende şaşırdım ikinci bu benim ilkinde hiç gelmemişti hatta sezeryan sonrası sıvı geldi ikinci gün süte döndü demekki sütümüz baya çok olacak 😂 zira kızım 2.5 yaşına kadar emdi ve süt geliyordu 😂 bakalım bunda ne olucak