34+2 yim. Sürekli ağrım oluyor belim kasıklarık vajinama iğne batıyor gibi oluyor canım yanıyor karnım taş gibi oluyor. Şimdi doktordan çıktım rahim ağzı uzunluğu iyi suyum iyi açıklık yumuşama yok. Enfeksiyonum var ama 4 5 litreye yakın su içiyorum. Bu kadar iyiyse herşey ben de bu ağrılar niye var kafayı yicem yaas