Trabzon6161 canım öncelikle çok geçmiş olsun . Ama kendini bu kadar kasma ve strese sokma aradan çok uzun zaman geçmemiş emin ol. Ben iki kere kürtaj oldum. İlk gebeliğim 10 haftalıkken sonlandı kalbi durdu 3 ay sonra rabbim nasip etti hamile kaldım ama ne yazık ki onu da kucağıma alamadım 12+3 günlükken akrani bebek dediler aldırmazsak rahmini bile alabilir ilerki aylarda dediler mecbur yine kürtaj oldum . Bu sefer 3 4 ay korunduk ve doktor yeter dedi 13 kasımda kürtaj oldum aylarca denedim ağladım her adet zamanı dakika saydım resmen . Ama Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun ki tam 10 ay sonra 4 Ekim’de yaptığım test pozitif çıktı . İki ay ovulasyon testi kullandım adetim çok düzenliydi Allah’a şükür ovulasyon testinin etkisi de var kullanın bence. Şuan 21 haftalık gebeyim ama heran kaybetme korkusuyla yaşıyorum 13. Haftada kanamam oldu bi hafta hastanede yattım istirahat ettim ilaç kullandım çok şükür onu da alttım şimdi bi iki defadır suyum geliyor cuma günü doktora gittim enfeksiyon olabilir dedi ama yineok korkuyorum . Rabbim en kısa zaman da en güzelini en hayırlısını nasip etsin . Bol bol ayetel kürsi oku canım elini karnının üzerinde gezdirerek dua et rabbim yardımcın olsun inşallah . Seni o kadar iyi anlıyorum ki 🙏🙏