Beyzabk 14 haftalık hamileyimm daha doğru düzgün bi hastanee bulamadım lütfen yardımcı olun kızlar . !!!
Kbratekel Beyzabk tip fakultesi cok iyi ama sana bkarlarmi blmiyorum cn m dene kaydini oluşturmayı çok cok iyi
Beyzabk Kbratekel cebeci tıbı çok önerdiler ama ordanda bi türlü sıra alamıyorum . Gataya başladım bin pişman oldum rezil ettiler . Ankara eğitim araştırmaya gittim ana baba günü gibi yenimahalle devlete gittim ilk doğumları yaptırmıyoruz dedi . Şaştım kaldım
Kbratekel Beyzabk canim internet sitesinden almayi dene sabah 8 de dene sabah 8 de aramaya basla durmadan ara ben ilk baslarda yarim saatte alabilmistim nerdeyse hususi onun icin alarm kutmustum dogumu cok cok iyi kesinlikle dus ustune oraya git canim
Esmasnvr Beyzabk bende yenimahalleye gidiyorum ikinci gebeliğim kismetse dogumumda orda olacak ama arkadaşımın ilk gebeligiydi orda doğum yaptı hatta ben onun tavsiyesi üzerine oraya gittim nasıl böyle bisey dediler anlamadım
CerenSelvi Her gün bu konuda başlık açılıyor eski başlıklara da bakın bence 😇 ben sami ulusun turgut özal binasına gidiyorum ve çok memnunum