AslhanGnsevenVarl Kızlar 2li testi yaptırdık doktor herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi en son gittiğimde de 3lü test istedi. 3lü testi neden istiyor Yani 2li testte bi değerde bi sıkıntı olduğu için falan olabilir mi yardımınıza ihtiyacım var 😔😔
DilekAlkanat AslhanGnsevenVarl hayir 2li teste sorun oldugu icin degil 2li 3lu ve 4lu rutin yapilmasinda fayda olan testler sonucta bunlarin sana ve bebegine zarari yok bence yaptirmalisin ozelde yaptirman sart degil devlet hastaneleride yapiyor.
Aslimmm AslhanGnsevenVarl benim doktorum ikili test iyi gectigi icin diger testleri istemiyorum dedi. Sadece 20 haftada detayliya girdik biz
esrasim AslhanGnsevenVarl benim de 2li test risksiz çıktı ama doktor 3lü test için De çağırdı rutin testler ama isteğe bağlı kafana takma yani sağlıkla alırız inşallah kucagimiza 😍
esrasim sengulmehmet 11 ile 14. Haftalar arası isteniyor 2 li test bir dahaki gidisinizde isteyecektir merak etmeyin 😊
AslhanGnsevenVarl Aslimmm ya benimki de bakalım 3lüye rutin dedi ama genede insan düşünüyor neden diye
Aslimmm AslhanGnsevenVarl rutin de olabilir özel sektör olunca diger seyler de olabilir genelde 2 li iyi cikinca gerek yok diyolar doktoruna guveniyorsan için rahat olsun hersey meleklerimiz icin🙏
Nurglnsal AslhanGnsevenVarl bu testleri hiç yaptırmayanlar var canım benimde 2 li de sorun çıkmayınca diğerlerini istemedi doktor ama bazı doktorlar daha detaycı tabiki 3 lü de normal cıkarsa 4 lüyü yaptırmana gerek yok
esrasim AslhanGnsevenVarl ben hem özele hem devlete gidiyorum 2li ve 3 lü testi devlet istedi özel daha birşey demedi doktorun görüşüne göre değişiyor bence
AslhanGnsevenVarl esrasim ay hayırlısı olsun ya 16.haftadayım 12de kız demişti en son gittiğimde %95 erkek dedi 😂😂 kafam çok karışıyor yaa
esrasim AslhanGnsevenVarl amin hayırlısı olsun 😃 ben daha cinsiyete baktirmadim 14+4 teyiz belli olur mu acaba artik
AslhanGnsevenVarl esrasim ya kesin olmuyor işte tahmin yürütüyor sonra bizim gibi olma sende kız diye beklerken bi diyor %95 erkek 😂😂 en iyisi kesinleşince öğrenmek. Bide ben herkese kız demiştim 🙊
esrasim AslhanGnsevenVarl bizimkiler De cinsiyet partisi istiyorlar ailem yani hayır kız deyip erkek çıkarsa sonra ya da tam tersi sıkıntı yani 😂😂
AslhanGnsevenVarl esrasim işte bende korkuyorum hala %5lik bir oran kız büyük olasılık erkek kafam çok karışık doktor bıktı benden o kadar çok gidiyorum ki 😂😂
AslhanGnsevenVarl esrasim ya bende işte bişeyler almak istiyorum ama öyle ortak renklerden değil kızsa kız eşyası erkekse erkek 😂😂