Dr0607 Miumiu Amin inşallah canım içini ferah tut kendini korkutma sakin kalmaya çalış ben ekimdeki depremde sakin kalmasaydm belki korkudan bebeğimi bile kaybedebilirdim 6. Katta oturuyorum ve evde tektim kendimi sakinleştirdim ve dua ettim lütfen sizde sakin kalmaya çalışın kendiniz ve bebeğiniz için dua edin hamilelerin duası kabul olur rabbim bizi böyle felaketlerden korusun inşallah 🙏
Miumiu Dr0607 Amin canım benim ben de ekimdeki depremde en üst kattaydım tektim hamileymişim bilmiyordum o zamanlar hala daha atlatamadım psikolojisini🙏🏻😞
okunmusciklet [silindi] çok şükür biz hissetmedik Bornova tarafında da ailem var onlarda hissetmemişler inşallah devamı olmaz
Vuslat23 Miumiu Allah yardimciniz olsun bende elazigda ve depremi yasadiktan sonra malesef 1 yil sürdü hatta hala devam ediyo :( alıstik inan gecen gun çok siddetli oldu yine inan çikmadim .Dua et Rabbim ne dediyse o hamileysen yavrun icin panik yapmamaya calis
Miumiu Vuslat23 Ah kıyamam kuzucum benim çokçok geçmiş olsun size de gerçekten çok zor bir travma😞 Hamileyim canım ekimdeki depremde de hamileydim o yüzden çok büyük korku var bende de😞 Allahım hepimizi korusun beterinden saklasın🙏🏻
Vuslat23 Miumiu Amiinn bende 29 haftaligim gecen gunde siddetli olunca elim karnimda oturup dua ettim .kizim var 11 yas o cok korktu ağladi, siddetli deprem sonrasi 1 yil artci devam edilecek denmisti zaten , Rabbim korusun bizleri