Tugcu01 hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 Bende Cuma 41 olucam o zaman kadar doğmazsa suni ile başlatırız dedi doktorum ama bende çok korkuyorum açılma yokken suni verildi mi işe yaramıyor falan diyenler oluyor Doğum hikayenizi merak ediyorum o yüzden nasıl bir süreç oldu acaba 🙈