20 haftalik gebeyim bugun fizik tedavi hastanesinde kontrolum var bir kac kisiden o hastanenin detayli ultrason yapmadigini duydum dogrumu kizlar birde en son 15 haftalikken gitmistim ilk gebeligim ne sormam gerekiyor doktorun yanina girdigimde dilim tutuluyor heycandan hic bir sey soramiyorum 😊 siz detayli ultrasonu kacinci haftada yaptirdiniz ve devlet hastanesinde yaptiraniniz varmi benim icin daha cokmu erken