Ben dün sabah aşırı bir sancıyla uyandım. Sanki kasıklarımda bir sinir kopmuş gibi anlatamıyorum çok farklıydı. Yanarak sancısı resmen. Sonra bir süre kasıklarımın ağrısı devam etti. Bir arkadaşım da benzer şeyi yaşamış. Bebeğim dönmüştü dedi. Yaşayan var mı böyle bir durum diye sormak istedim.