Papatya0605 Kızlar 38+5im adet sancısı gibi sancı çekiyorum şuan şiddetli değil soluma dönük yatıyorum bebek orda sağıma dönsem orda benim bu yaşadığım hafif sancı doğum sancısı mı acaba bu durumu yaşayan kaç gün sonra doğum yaptı ne yaşadı ?🌺
duygunazli Papatya0605 canım ara ara gelir eğer doğum sancısıysa sancı gidince dakika tut bi daha gelecek mi ?
Papatya0605 duygunazli duygunazli tutycam canım aynen ay korku heyecan sevinç panik içindeyim az kaldığı için 🙈🥰
Fadimehnk Papatya0605 canım bana da ara ar adet sancısı gibi geliyor doktorum yalancı kasılmalar onlar eğer doğum sancısı olsa çok sık ve ağrılı olur dedi o acıyı ayırt etmemen mümkün değil dedi
Papatya0605 duygunazli değilmii canım ama sabaha kadar tuvalet için kalktığımda zor doğruldum sağımdan soluma dönerken canım çok yandı