Ben yaptırdım çok tehlikeli şeker . Anne karnında bebek ölümüne vb zararı çok . Ben çok zayıfım şeker yoktur dedim içim rahat etmedi şeker testi yaptırdım çıktı kesinlikle yaptırın ona göre beslenirsiniz . Tek tatlıyla değil ekmeği kestim biraz kaçırsam yemeği şeker fırlıyor riske atmayın derim.