Kızlar 18 hafta 6 günlük hamileyim ve hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum kızımı 20. Haftada hissetmiştim doktorum 14 haftalık iken erkeğe benziyor demişti. Erkek bebeğin hareketli hemen hissedilir is eltim ve gelinimizde hamile bebekleri erkek birinin 2. Hamileliği birininde 3. Ve onlar 16. Hafta da hissetmeye başlamışlar bende merak ediyorum acaba ben niye hissedemiyorum diye siz kaçıncı haftalarda hissetmiştiniz.?