Arslaninannesi hiç korkmayın, ben de panik atağım ve doğumdan korktuğum için rezalet bir hamilelik geçirdim. Her gece rüyamda doğum yapıyordum, sürekli ağlıyordum. Doğumum epidural sezeryan oldu ve o kadar kolaydı ki… darısı başınıza inşallah. Şimdi kendime çok kızıyorum o stresli zamanlarım için. Bunun zararını bebeğim gördü, şuan huysuz bir bebek malesef. O yüzden kendinize hiç ama hiç sıkıntı yapmayın. Doğum çok keyifli bir olay.