daimagulumse- Secuuss Bebeğin için annesinin seçtiği ve beğendiği isim en güzel isimdir bence öncelikle kimin ne dediğini umursamayın bence :) Ki fikir sorduğunuz için söylemek gerekirse gayet naif, hoş bir isim
cilekreceli Secuuss ya bende istiyodum o ismi eşim öyle bi dükkan ismi biliyomuş sahiplerindende nefret ediyomuş o yüzden koydurmuyo 😒😒😒
haziranin25i Secuuss aile bireylerinin beğenerek ve istediği her ismi severim. 💜 Naif bir isim. İsmiyle huzurlu bir ömrü olsun 🤲🏼
Fundacivi Almilaaa sizin kullanıcı ismi de çok güzel ☺️ Ben de kızıma almila ismini koyacağım insallah ☺️❤️
Pamugunannesi1 cilekreceli benim komşumun dükkanının ismi hamileliğim zorlanınca bırakmak zorunda kaldım bizim dükkan mı ki nefret ettiği🙄
Ohaezgi Secuuss çok güzel ya eskiden haziran gecesi iZlerdim diZi orda naz elmasın ismiydi anlamı neymiş neden tepki aldınız?
Pamugunannesi1 cilekreceli yok değiliz Demircimiz orda ordan sipariş veriyoruz salıncak Demir’i mi aldınız n’aptınız ne üzerine dükkan 🙄Şüphelendim şimdi 😁
Mirayse1 Secuuss siz beğendiyseniz bence kimsenin fikrini almayın onay beklemeyin cevreden. Herkese isim beğendiremezsnz