ogretmenanne16 Oykummmm kaçıncı Haftadasınız ki? Ben 34 teyim bazen acı duyuyorum ben de ama acısı bile tatlı 🥰
fulakinci Oykummmm benimde öyle gerçekten. 32+6 gunluguz. Ama bazen sol tarafima yattığımda özellikle acayip bir acı hissediyorum. Minik kızım sigamiyor artık sanırım 🥰
aselelif06 Nefesimi kesiyor kocabaş. Her tekmesinde bağırıyorum millet bana kızıyor kıpırdamıcak mı diye. Kıpırdamanın da bir adabı var 😩
Almilaaa yan taraflarımda (simit bölgesi deniliyor sanırım)hareket ettiğinde benim de inanılmaz canım acıyor
Almilaaa Oykummmm mecburen sağa yada sola yan yatıyoruz ya, ne tarafa yatsam ordan vurmaya başlıyor sıpa😂 hem canım acıyor hem korkuyorum içerde sıkışıyor mu falan diye ay çok tuhaf bir his😂
fulakinci Oykummmm Kiloyla alakalı mi bilmiyorum. Biraz kendimi yordugum günlerde aslında daha çok canımı acıtıyor belkide kendini hatırlatıyordur🤔🥰🙂