Deka15 hiçbir tecrübem olmamakla birlikte okuduğum kitaplardan ve izlediğim videolardan yola çıkarak önereceğim 😊 bebeklerin üşümemesi için ortamın 18-24 derece arasında olması yeterliymiş. Üşüyüp üşümediğini el ve ayaktan anlayamazsınız, hep soğuk olurmuş. Sırtı ensesi sıcaksa üşümüyodur 👍🏿 Birde bi videodaki anne giydirdikten sonra vücut ısısını ölçüyordu o da mantıklı geldi ☺️