evreM-0 seni çok iyi anlıyorum o kurdeşen döktüğünm gebeliğim benim de kaybım oldu, neden nasıl oldu bilmiyorum bende kaşındığım gece doktora yazdğmda çok acilse git acile demişti, sabah yüzüm gözüm falan şiş olunca acile gitmiştim onlarda hamilesin biz bişey yapamayız deyip cildiyeye göndermişlerdi orda ki doktor çok iyiydi zaten direk kurdeşen döküyosun dedi krem verdi, kendi doktoruma dedim krem verdi diye kullanmak zorunda değilsin dedi, dedim napcam peki kaşınıyorum 🤨 hatta cildiye kortizon iğnesinden falan bahsetmişti onu dedim doktorun ne diyorsa onu yap dedi, o doktora öyle öfkeliyimki ilgisizdi Allah’tan şimdiki doktorum öyle değil , hemen krem falan sürme gel değerlerine bakalım demişti