Merhaba arkadaşlar 40+0dan selamlar 😊 Benim hiç sancım yok suyum nişanım gelmedi. Hatta şöyle söyleyim göbeğim olmasa hamile olduğumu unuturum o derece belirtisiz bir hamilelik yaşıyorum. 37+4te çatı muayenesi oldum. Hiç açıklık yoktu ama çatın normal doğuma uygun dedi doktorum. Yarın gene çatı muayenesi olucam. Sorum şu eğer yarında hiç açıklık yoksa sezeryan tarihi almalı mıyım yoksa bekleyip suni sancı ile doğum için uğraşmali mıyım ?? Bebeğim en son 39+4te 3600 idi doktorum bebek kanala inmemiş suyun normal demişti doktorum. Fakat kordon dolanma ve kaka yapma riskinden bahsetti doktorum hiç sancın yok bebek kanalda değil eğer açıklık da yoksa riske atmayalım bebeği dedi. Bende böyle düşünüyorum fakat benim annem bu duruma çok üzülüyor sezeryan olacağım diye ödü patlıyor. Bana lütfen kızım son dakikaya kadar normal için uğraş diyor. Eşim kararı bana bırakıyor ama bebeği de elbette riske atmaktan korkuyor. Riske girmeyelim bu zamana kadar bekledik kızımız kendiliğinden gelmedi diyor haklı olaraktan. Lütfen bir fikir verin bana 😊