Userkbr duygunazli ya kızlar sizde durumlar ne ben bugün afedersiniz rahmime 2 3 kere sancı girdi çıktı hafif akıntı oldu az önce korktum ayakları diktim uzandım neden acaba
SCSA SeymaK 😀😀 bende bugün 30+0 oldum oğlum olacak:) tahmini 12 nisan yaziyor ama doktorum 1 nisan dedi doğuma bakalim😀😀
SeymaK SCSA hayırlısı artık valla benim ilk hamileliğim tarih değişir muhtemelen tabi de ne zaman olur bakalım bekleyip görcez 😁