Merhaba bebek arabası mima xari ve stokke arasında kararsız kaldım kullanlar kim neyden memnun ☺️ Bir de yeni doğan kıyafeti neyden ne kadar almalıyım diğer ay kıyagetlerini aldım baya şeyler fakat ilk 1 ay giyeceği aglet zıbın vs deneyimlerinizi bekliyorum