Ozbekfamily Kullanıyordum ama bana ağır geldi üstüne plesanta yırtılması sonucu kanama yaşadım 16haftalıkken o yüzden bıraktım sadece iğneyle devam ediyorum, kuzu morarıyor illa ki ama şifa niyetine diyip vuruyorum hep 🥺😏 koş bacak göbek geldim bu zamana bide kolonya ile masaj yapıyorum ya da buz ile iyi geliyor o ☺️🙏🏻