Buketg13 34+5 haftalık hamileyim arkadaşlar . Dünden itibaren inanılmaz bı ishal var ve bebeğim sürekli sağ tarafimda toplaniyor ve sertleşiyor karnımın sağ tarafı top gibi sol tarafım içine çökük gibi birde inanılmaz belim ağrıyor normal mi bu
Ortmenanne16 Buketg13 ishal doğum belirtisi derler bence siz bişi yemeden içmeden ilk doktora gidin nolur nolmaz bı baksınlar 🙏🙏🙏
Semanur21 Buketg13 bi yerde ishal doğumun başladığını okumuştum canım bence bi doktoruna danış ne olur ne olmaz için rahat eder en azından kafana göre ilaç herhangi bişi yapma bence
Kaa Buketg13 hemen doktorunu bilgilendir bence aynı şeyi yaşadım ilk hamilelikte 36 haftamda 2 gece hastanede yattım isal doğumu tetiklemis. Serumlarla durdurdular.
Aleyna_kpln Normal canim benim de aynisi oluyordu . İshal icin kolaya aspirin at ic leblebi ye bire bir vucut doguma hazirlaniyor korkma dogum yakin 🤝🤭
Eda115354 Aleyna_kpln kolaya aspirin mi? Ne değişik ve saçma bi yöntem. Bir hamilelikte ve normalde kola zararlı ikincisi bi ilacı hiç bi şekilde öyle alamazsınız kullanımı nasılsa öyle alınmalı. Midede çözünmesi gereken bi ilaç 🙅♀️
060631 Aleyna_kpln Kola ve aspirin olayını bir doktor önermiş olamaz di mi 🤔🤔🤔 Doğum öncesi özel bir durum yoksa şayet aspirinin kan sulandırıcı özelliği dolayısıyla normal ya da sezaryen doğum fark etmez, verileceğini sanmıyorum 😬
Buketg13 Ortmenanne16 ay ishal de mi doğum belirtisi 🥺 zaten korkuyorum şimdi bunun üstüne hiç uyuyamam ben
Buketg13 060631 bende kan civikligi var zaten dogumumda trombosit kan takılacak o yüzden . Aspirin bana hayatım boyunca yasak
Buketg13 Son_17gun ay bak muz gerçekten iyi gelir derler ama hiç aklıma gelmemişti çok teşekkür ederim
060631 Buketg13 Aynen Allah korusun doktorunuzun yönlendirmesi en doğrusu olur. Patates haşlama da iyi gelebilir, elma da.
Buketg13 060631 kola zaten hamilelikte de normalde de sakıncalı iken o halde şu durumda alamam yani . Teşekkür ederim
Fadimehnk Buketg13 ben magnezyum dan dolayı hep ishalim canım çok şükür erken doğum falan da olmadı magnezyum alıyorsan ondan olabilir 🤔 muz dene iyi geliyor ayrıca benim bebeğimde hep sağda tam tarif ettiğin gibi sol tarafım çukur doktora sordum o oraya yer etmiştir endişelenecek birşey yok doğuma kadar hep o tarafta kalır dedi yarın doğumum var gerçekten de öyle kaldı kenarda hareket ediyorsa sıkıntı yok kalbini ferah tur
Aleyna_kpln Sizler ne kadar çok seyler biliyorsunuz , zararli birsey olsa gebe bir kadin yapmaz zaten . Sizler buralarda cok geziyorsunuz ama doktor tavsiyesi istiyorsunuz ama hicbiriniz doktor degilsiniz . Madem tavsiye almakdan korkuyorsunuz buralara yazmayin