Minigim20 canım şükret prilam işe yariyo sende bende o yaramadi dramamin kullandim oda yaramadi 3 hafta hastenede yattim serumdan baska bir yudum su girmedi vücuduma en son çare zofer diye bi ilac kurtaricim oldu onuda baya kullandim bende senin gibi kuruntu yaptim bebegime bisey olur diye ama icmeden asla yapamadim çok şükür bıraktım sadece sabahları kusuyorum sonra gün icinde iyim prilam zaten ilac bile degil doğal bişey zencefilden yapılan bisey Rabime bırak o korur bebişini hic bisey olmaz Rabbimin inziyle kafaya takma bebişide etkileme🥰