Bubek Cok kasık agrım var hep erken doğum riski var ve hiç yukarı cıkmayan bir kızım var 3 .gebelim kızlarmı böyle oluyor iki oğlumda yomtu böyle sorun 27+4 gğnlük 32 haftasna kadar durursa yaşar dedi en son doktor korkuyorum
Cramel Bubek benim 2. Gebeliğim benim de hep aşağıdaydı doktor normal dedi 32. Hafta bitti çok şükür ama bugün sanki daha bi aşağıda hissediyorum
Bubek Cramel ya resmen rahmimde oynuyor ultrasyonla bakıldıgında kasıklardan bkıyolr hiç karnımda degil