iLkMom Kızlar kalp ağrısının bebekle bı ilgisi var mıdır ya, nefes alırken flan aşırı ağrı oluyo kalbimde bazen de belime ağrısı vuruyo. Bilgisi olanlar yazabilir mii.🤦😔
Ugur_bocegi001 iLkMom gaz sancısı. Geçen gece evde tekken o kalp ağrısıyla uyanıp önce ambulans mı yoksa kardeşimi mi aramalıyım diye düşünüyordum kalp krizi geçirdiğimi zannettim ki öyle şiddetliydi gece 3′tü . Gaz sancısı yüzünden oluyor bol yürüyüş yapman gerek
Melisss07 iLkMom bende ağrı olarak değilde çok hızlı atma ve nefes almada zorluk vardı 8. Haftada yaşamaya başlamıştım doktorum normal demisti şuan geçti çok şükür
Ugur_bocegi001 iLkMom Endişelenme 🌼 gaz sancısının maalesef kalbe vuruyor gibi kötü bir huyu var Dediğim gibi böyle durumda evin içerisinde gezin. Bende o gece kalktım yürüdüm evde düzeldi hemen. Sol kolumu bile hissetmiyordum.