DoganE benim öyle olmustu canım doğumdan 1 hafta önce nışanım gelmişti hatta doğuma gitmeden 1 gün önce kontrolü vardı doktor senin doğuma var demişti nts de ağrı felan çıkmamıştı sabah Bi ağrı ile uyandım akşama kadar çektim 2.5 cm ile hastaneye gittim sabahı doğum yapmıştım bol bol hareket et canım su iç açılman olsun inşallah sağlıkla alırsın bebeğini🧿