Hayırlı geceler hanımlar,
2 gündür adet sancısı gibi agrı girip çıkıyor ve bebek çok hareketli ve ayrıca yürüken kasıklarına doğru çok ağrı oluyor acaba yalancı seçimidir henüz çok erken diye düşünüyorum şuanda 34+5 im ne olduğunu bilmiyorum acaba bebek kanala falan mi yerleşiyor yarın doktoruma soracağım ama merak ettim bilgilerinizi yaplaşırsanız sevinirim şimdi den teşekkürler 😊