Remziye44_bosdan Kendı adıma sormuyorum bunu yengemın uygulamasından sıze sormak ıstedım. benım 27 hazıran son regl. Ama reglı gunum gecmeden hamıle kaldıgımı ogrendım.2 -3 gun vardı daha gunumu hatta. Ogrendıgımde 24 temmuzdu. Ben hangı ay hamıle kalmıs oluyorum.
cipiti Remziye44_bosdan 27 haziran başlangıç olarak hesaplanıyor adetinizin son günü hamileliğin başlangıç gunu
NaneLimon36 Remziye44_bosdan son adet tarihinizin başlangıcından itibaren sayıyorsunuz sonuçta döllenmenin hangi gün olduğunu bilemeyiz 😊 doktorlar bu şekilde hesaplıyor
meraklianne1 Remziye44_bosdan temmuzda yumurtlama gününde hamile kalmış oluyorsun 🙄 ama senin 24 ünde öğrenmen bişey ifade etmiyo doktorlara göre 27 haziran baz alınıyo
mervetari4 Remziye44_bosdan Gebelik son adet tarihin ilk gününe gore hesaplanir canım yani 27 haziranda olduysa son gun 5 gun diyelim adetli gününe 22 hazirandan itibaren sayılır eğer ultrasonda Absürt bi değişiklik cikmiyorsa