Tugcek33 bu benim 3. Gebeliğim 1 oğlum var biri 11 haftalık düşük fakat bu 3. Gebeliğimi öğrendiğim an hep içimde ikizmiş hissi doktora 4 haftalık gittim keseyi gördü tek belki tek yumurtadır diyorum 🙄 benimde adetten 1 gün sonra değerim 1131 idiama ben adet geçmeden önce gördüğüm rüya doğrultusunda 10 gün önce test yaptırdım ve 38 çıktı değerim ne bilim bole bir şey var içimde cuma kalp sesi duymaya gideceğiz belkide çok istediğim için bir arayış içerisindeyim bir ihtimal belki diye 🤔 ama tabiki sağlıklı olsun tek olsun orası ayrı bir konu 🙏☺️