balkiz12 taharetinizi sucak suyla yapın ve bu sucak suyun içine sirke ya da demlikte demlenmiş çayı döküp bu suyla yıkanın. İnanın çok rahatlatacaksınız. Kronik sistit hastasıyım. İlaç iğbe fayda etmwyen zamanlarımda tek çarem oldu. Sık sık yıkanın. Bol su için ve idrarınızı sakın tutmayın. Çamaşırınızı da ütüleyip gitin. İsterseniz ayaklarınızın altına da sıcak su torbası koyun
Bu suyu isterseniz bi leğene koyup oturabilirsiniz de. Geçmiş olsun