Sdhs06 Gogsumun kahverengi bölgesin de beyaz noktalar var kızlar 35 günlük bebeğim var bura da bide kasıntı yapıyor neden ki acaba
Ugur_bocegi001 Yağ bezesi , her hamile kadında olur bildiğim kadarıyla bebeğin anneyi emmesinde büyük rolü var. Kaşıntı da gerildiği ve sütlendiği içindir.