Ayy12345 Kızlar çarşamba günü sezaryen olucam ama öncesi normal doğum olur mu korkusu var belimde ağrı oluyor adet ağrısı gibi ara sıra kasııklarıma aşağıdan ağrı giriyor sizce normal doğumda olabilir mi şuan tam olarak 39 hafta oldum
Ayy12345 Eslinasare hem korkuyordum hemde gebelik şekeri var çok da fazla kilo aldım canım tam 23 kilo açılma da yok çatı da dar doktorum önermedi bende korktuğum için sezaryen istiyordum öyle kararlaştırdık
Ayy12345 Hazaledis ayy bilmiyorum ki en çok korktuğum şey şuan tarih belli diye kafam rahattı ama bu belirtiler beni korkutuyor
Eslinasare Ayy12345 Rabbim hayırlı bir şekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin can kuşum Rabbim sanada acilinden şifa versin ❣️❣️❣️