bbkbrcn gidipte memnun olmayan görmedim duymadım ,biz hep birlikte yürüttük süreci ,riskli gebelik Grubunda olduğum için hep takip etti beni ,detaylı ultrasonlarda da çok ilgili ,detaylı anlatir,açıklar , hakkını verir yaptığı işin,sağlıcaklı haberler alın inşallah 🌸