UmayAsya İlk gebeligimde oğlum çok az hareket ederdi hep ağlardım birsey olmuştur diye sürekli doktor vs doğdu çok sakin bir bebekti suan 4,5 yaşında hala sakin bir çocuktur ama ikinci oğlum yerinde durmazdı tekmesi canımı çok acitirdi dışarıdan bile belli oluyordu doğdu 3 ay yok gibiydi sonra cocuk kudurdu aman Allahım suna 3 yaşında ve 1 saniye durmak bilmiyor 🤦♀️ 3.bebeğime hamileyim 23+5 haftalık oda 2. Oglum gibi durmuyor sadece geceleri ama bakalım bu nasıl olacak 😂