Geliyor canım Allah yardımcın olsun benım de oyle olmustu evde cektım ben genel olarak hastaneye gittim 45 dakıkasonra dogdu hatta doktor nerdeyse yolda dogum yapacakmıssın dedı😂 bizlere de dua et evde fazla durma hastaneye git ben hastaneye gittim hazırlıklar falan hepsi 45 dakika da oldu bem bile anlamadım sımdı 2 ay 14 günlük olduk bile rabbı yessır duasını cok oku 🙏🙏