Ben 10+3 haftalığım ama hala geçmiş değil bazen okadar hassalaşıypr ki hareket bile etmrk istemiyorum ama benim gögüslerim çok kistik yapıya sahip olduğu için ağrıya alışığım ulaturasonla baktırmıştım geçen sene çok kistik yapıya sahip korkacak bişey yok ama demişti doktor şuan ne durumdalar bilmiyorum belkide hamilrlikten ve süt oluşumundan dolayı geçmiştir bile