Huris53 30.cu haftama girdim gireli kasıklarım da bi ağrı oluştu arada vuruyor geciyo çok uzun sürmüyor ama baya can acıtıyor, aranızda bu haftalarda böyle şeyler yaşayanlar var mı kızlar?
Ygmr25 Huris53 33. Haftaya girdim bugün. Hamile kalmış kalali hep sancım var zaten anlamszca. Ama 30 dan sonra daha da arttı . Anlayacağınız normalmiş. Yavaş yavaş doğuma hazırlıyo rahim kendini çocukta aşağıya baskı yaptığı için kasıklarda ağrı sancı oluşuyor 😣 Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻
Tugbaslan3458 Huris53 31. Haftadayz bende 3 gün yaşadım o ağrıyı sancıyı çok şükür geçti neyin nesiydi bilmiyorum ama o günden sonra daha olmadi
Isilhanim87 29 a giriyorum yarın. Bende de var. Karnım gergin ve kasiklarima ağrı vuruyor yarın doktora mesaj atacağım