HamisMervis Merhabalar kızlarrr bebeğine Pierre Cardin Bebek odası takımı alan var mı ?? Sağlam memnun kaldınız mı ??
ZeyooZ HamisMervis biz de önce çileğe baktık sonra pierre cardin E ikisi arasında seçim yapıcaz bakalım yorumlar nasılll
HamisMervis Şu anda bende çilek ile Pierre Cardin arasında gidip geliyorum ama bakalım 🙂 kullanan iyi yorum veren biri olursa rahatlıycam aslında biraz
HamisMervis Hayırlı olsun kızlar 🙂 bende baby cotton düşünüyorum bu yıl doğan bebişlerin çoğunda çilek olucak sanırım🙂)
ZeyooZ sudamlasi en güzeli baby cotton bence de. Ama pierre in dolabı daha büyük şifonyeri daha güzel ve ayrıca oyuncak dolabı diye bi parça daha veriolar sonradan çalışma masası oluyomuş
Kavas HamisMervis canım ben de pierre cardin almak için gitmiştim çok güzel görünüyodu görselleri ama yakından hiç öyle değilmiş satıcı bile önermedi aynı paralara çilekten aldık ikisini de görünce aradaki kalite bariz belli oluyo zaten