Ylzozprn merhaba 36.haftalikken dogum yaptim ama iri bir bebekti 3290 gram, 5- cm dogdu, hastane cantamizda sleepy 1 numara vardi bebegime tam oldu ki 210lu firsat paketi almistik hepsi bitince 2 numaraya gectik.. gobek oyuntulu olmasi da ayrica cok iyiydi, ben cok memnun kaldim bebegimde cok sukur hic pisik de olmadi hic krem de kullanmadik 🙏🏻🙏🏻