Ya ben napıyım 40+3 oldum bacaklarımı ayıra ayıra zar zor yürüyorum koca bir fil gibi hissediyorum kendimi sacımı basımı yapasım bile gelmiyor ki zaten halimde yok 😂😂 evin işlerini bile yuvarlanarak yapıyorum neredeyse oda mecburi olmasa valla yapamam bide 4 yasında oglum var oyun oynayalım diyo tamam benim oturduğum yerden oynamalı bir oyun bul oynayalım diyorum 😄 anne doktor kardesimi karnından cıkarnca rahatca oynarız diyo garibim 😂😂