ERN35 Son_17gun bizde 32. Haftaya kadar hiç görmedik göstermedi yüzünü her gittiğimizde eşim video çekiyordu bu hafta nedense çekmedik video ve kızım yüzünü gösterdi gözünü açtı şok olduk eşim oturduğu yerden fırladı 😄
Son_17gun ERN35 kameraya alerjisi var bu bebeklerin ben de hareketlerini çekeceğim an duruyor 🤦♀️ 38 haftalık olduk bizde yüzünü göstermedi hiç sıpa 😒😂
mavikelebek_ ERN35 maşallh ne güzel ya ben kaç oldu yüzünü bile göremiyorum arkası dönük doğumda süpriz olcak sanrım:)
Sedaerhan ERN35 hastane Anadolu yakasının en pahalı hastanesi renkli ultrason yok doktorumdan memnunum diye değiştirmedim .siyah beyaz gördüm yüzünü hep