37+0 adet sancısı gibi sancılarım vardı gün boyu post açtım doktora görünmemi önerenler oldu acilden giriş yaptım nts çekildi 1 saati aşkın sancılarım yüksek çıktı 50 60 70 80 90 hatta 99 gördüm alttan muanede sıfır açıklık çıktı sizce doğum yakınmıdır kızlar 🤔😏