Arkadaşlar geçmiş olsun.Ben de aynı durumdayım.1 haftadır yatak döşek yatıyorum.Geceleri öksurukten uyuyamiyorum.Dr 2 pastil,1 buğu damla,1normal burun spreyi kontrole gittiğimde de artık ilerlemiş deyip antibiyotik verdi.Onun yanında içtiğim elma kabuğu,bal zencefil,limon,ıhlamur,kuşburnu saymıyorum bile ama bana misin demedi bu meret hastalik😷Öksürürken ciğerlerim agzimdan çıkacakmış gibi oluyor😧Bir de çok korkuyorum bebeğime bise olur mu diye,20.haftadayiz😑haftaya muayenem var zaten😟Hepimize acil şifalar 🙎♀️