bebishmom Doğum yapmadım ama geçen gün bir ebe instagramdan sadece kasık ağrısı yalancı doğum sancısı belirtisi diyordu. Gerçek sığuö sancısında kasık ağrısından çok bel ağrısı oluyormuş.
Seyma_sst Btm571 doktor normal gözüküyor dedi ama nasıl olur bilemem son anda değişmezse bişeyler batma hissi arada sağ tarafıma bacakla genitalin bağlantı olan yerine kramp gibi bişey giriyor
Btm571 Seyma_sst inşallah hayırlısı olur canim ama normal doğumdan sonra basur oluşuyor inşallah sizde oluşmaz ben agriisndan ağlıyordum geçmekte bilmiyorum insalalh etki etmez sizde
Seyma_sst Btm571 doğrudur inşallah olmaz bi çıkmaz yoldayız sağlıkla alalım bizlerde inşallah vücut değişiyor mecbur bu tür sıkıntılarla karşılaşma olasılığımız fazla doğru ıkınma doğru nefes bu tür sıkıntıları aza indirir inşallah doktor da önemli tabi
Esoo0698 Merimex Ben bile yeni öğrendim kuzum kasılma olduğunu çünkü hiç bir ağrı sızım yok karnımın altı acıyor ve bebek toplanınca karnım acıyor vajinaya baskı oluyor kasılmaymış meğer 🤷♀️
Esoo0698 Seyma_sst Böyle bir post açmıştım bi kaç hafta önce yaşadım sonra yaşamadım ama çok fazla akıntı gelmeye başladı 2-3 gündür
Seyma_sst Esoo0698 aynen benimde şu sıralar dikkatimi çekiyor kendimde iç çamaşırı değiştirmekten fenalık geçiriyorum
Esoo0698 Seyma_sst Evet artık hergün değiştiyorum günlük ped falan koyuyorum ve her tuvaletimi yaptığımdada geliyor akıntı salı günü kontrolüm var sorucam bunu
Yasemindursun Btm571 annem basur sicagi sever der hep ben cok acidiginda petege falan yaslaniyorum su torbasina sicak su koyup bacak arana veya ustunemi otursan bilemiyprumki🤦♀️