Htc18 Anneler az bir zamanımız kaldı ilk bebeğimde göğüs yaralarinda zorlandım gümüş kapak mi daha iyi kremler mi karar veremedim!!
KubosM Htc18 pazartesi günü doğum yaptım silvernursenin gümüş kapağını kullanıyorum gayet memnunum canım ben alırken ayarına dikkat etmemişim 925 ayar almışım ama çok memnun kaldım
Sedaerhan Htc18 krem sipariş verdim ona ragmen yara oldu diyenler cok direk ben de gümüş kapak alacagım 999 ayar diyorlar alın.
Yakamoz1325 BNde çok sor atlattım çok koyu bi zamandı inşallah bunda olmaz ama bildiğim kadarıyla gümüş kapak ıyı değilmiş
Meerryy Gümüş kapak çok öneren var ama kullanan marka verebilecek biri çıkar inşallah ben de bekliyorum
Ayseege6156 Meerryy arkadaşım kullanıyor çok memnun kaldı bende aldım doğumdan 1-2 hafta önce takmaya başlamak gerekiyormuş markası silvermom canım
6217 Meerryy silverina gümüş göğüs kalkanı diye bi marka var ben onu kullanıyorum çok iyi geldi ve su an 12 günlük yeni doğum yapmış biri olarak kullanan olarak öneriyorum
EymenAli21 Meerryy silveretti gümüş kapak bende aldım çok güzel yorumlar aldım hiç olumsuz bişi duymadim daha kullanmadım ama doğumdan sonra bakalım ise yariycakmi gorucez
Livaaa İlk gebelikte kremler hiç bir işe yaramadı, 2 ay ne çektim ben bilirim. Şimdide gümüş kapak aldım, doğumu bekliyorum hadi hayırlısı, 39+1 im şu an
Yahyam_17 6217 ama çoğu kişi bu dönemde alamıyor pandemi malum herşey 2 3 katı pahalı olmuşken. Daha uygun fiyatlı bir alternetif yokmu. Ben kara kara dusunuyorum onu alsam bir çok şeyi alamayacağım. İlk dogumumda aylarca çekmiştim. Sütumm çoktu bebeğim emiyordu kimsede sütünü sağ diye bir pompa alıp getirmedi aylar sonra anca alabildim.. yine aynı acıları yaşamak istemiyorum ama gümüş kapaklar biraz fiyatlı
Gizemli213 Silverlina 999 ayar gümüş kapak aldım ilk oglumda hiç bir krem işe yaramdı 4 ay çektim ne çektigimi bir ben biliyorum gümüş kapaktan herkes çok memnun
EdaY34 Yahyam_17 Trendyol da 2 el temiz kullanılmış gümüş kapaklar var birde oraya bak istersen canım alınca kaynatırsın tertemiz olur
6217 Yahyam_17 haklsın aslında pahalı cidden ama işte benim göğüs ucumda sıkıntılı birazda ondan aldım ucu yok yani küçücük emzirmekte zorlandım halada öyle ama kalkanı kullanmaya başladım daha iyi oldu ucu biraz çıktı çıkınca içe girmedi kalkanda inan .. ama pahalımı evt pahalı bende öneri üzerine kullanmaya başladım bu markayı belki başka uygun vardır onları bi araştır canım
Mrve233 Htc18 ben ikisini de kullanıyorum doğuma az bir zaman kaldı şimdiden başladım ama ben gümüş kapaklar daha etkili diye okudum
Erkekannesi41 Arkadaşlarım 32. Haftadan beri hergün lansinoh sürmeye başladım ve doğum sonrası için de avent kalkan aldım ben şimdilik.. yani kremi yaradan sonra değil yaradan önde kullanıp meme ucunu hazırlamak gerekirmiş bilginiz olsun ne kadar erken kullanmaya başlar yumuşatırsanız o kadar az sorun oluyormuş. Önerilen 32. Hafta itibariyle günde iki kez