[silindi] zaten neden açıldığını bende anlamıyorum. Niye kıyaslıyoruz ki bebek kilolarını? Hayır yani herkesin kendi vücut yapısı ,sağlık durumu ,bebeği farklı ve takipte olduğu doktoru mevcut. Sonuçta doktor kilosuyla ilgili gerekli bilgiyi, gidişatı ve çözümleri söylüyor. Ne oluyor yani başkasının aynı haftadaki bebeği daha zayıf olunca içleri mi rahatlıyor mesela 🤷🏼♀️ Sıkma sende canını hiç okuma bile ,zayıf doğup daha sonrasında normal kiloda doğan bebeklerden daha iyi kilo alan bir sürü bebek var