Pemberuyam_ ogrencianne35 Ben 5 li hastane çıkışı aldım o kadar güzel ki anlatamam. Yumuşacık naif, baskı değil üstelik nakis yapmışlar fiyatları da çok uygundu ben indirimde trendyoldan galiba 31 tl gibi bir fiyata almıştım. Kesinlikle tavsiye ederim