@Gpekyk evet benim oldu 6. haftada yerleşme kanaması dedi doktor 8.haftada da oldu sonra 10 gün lekelenme tarzında oldu şimdi 18e girdik çoğu kişide oluyormuş böyle ama bana doktor yinede progestan vermişti Allah korusun inşallah birşey olmaz bebeğine sen yinede doktora gitmelisin